SEO

Ontdek de nieuwste en meest effectieve SEO tips en strategieën in onze uitgebreide SEO insights. Leer hoe je jouw website hoger in de zoekresultaten kunt krijgen, de online zichtbaarheid kunt vergroten en uiteindelijk meer verkeer en conversies kunt genereren. Blijf op de hoogte van de nieuwste SEO trends en algoritme updates om altijd een stap voor te blijven op de concurrentie.

SEO analyse

SEO analyse: hoe Google jouw website crawlt – een duik in geavanceerde SEO

SEO analyse is cruciaal: Terwijl we allemaal het belang van zoekmachineoptimalisatie (SEO) erkennen voor onze websites, verdiepen we ons zelden in de data achter hoe zoekmachines zoals Google onze sites daadwerkelijk crawlen. In dit artikel nemen we je mee door de technische aspecten van SEO en tonen we hoe serverlogs waardevolle inzichten kunnen onthullen na …

SEO analyse: hoe Google jouw website crawlt – een duik in geavanceerde SEO Lees meer »

Zoekwoorden onderzoek concurrentie

Zoekwoorden onderzoek bij de concurrenten helpt je SEO strategie te verbeteren

Een zoekwoorden onderzoek bij de concurrenten is een sluwe en effectieve manier om je organische zoekmachine optimalisatie of kortweg SEO te verbeteren. Als je de zoekwoorden van je concurrent kunt achterhalen, kan je deze informatie gebruiken om je eigen SEO-marketingstrategie bij te sturen om een voorsprong te krijgen in de zoekresultaten. In dit bericht leren …

Zoekwoorden onderzoek bij de concurrenten helpt je SEO strategie te verbeteren Lees meer »

spambrain update

Google gaat linkspam harder aanpakken met SpamBrain update

Google gaat vanaf 14 december met SpamBrain de impact van onnatuurlijke links, ook wel linkspam genoemd, neutraliseren. SpamBrain is het op AI gebaseerde spam-preventiesysteem dat door Google is ontwikkeld. Naast het direct detecteren van spam, kan het nu ook sites detecteren die links kopen evenals sites die worden gebruikt om uitgaande links door te geven. …

Google gaat linkspam harder aanpakken met SpamBrain update Lees meer »

b2b seo

B2B SEO: zo zet je websitebezoek om in warme leads

Samenvatting:Na het lezen van dit artikel weet je hoe je met B2B SEO en leadgeneratie software websitebezoek kan omzetten in warme leads. “Google Analytics geeft een goed overzicht van je websiteverkeer. Bijna iedereen gebruikt Google Analytics om erachter te komen hoeveel bezoekers op hun website zijn geweest via de verschillende marketingkanalen. Probleem: je weet niet …

B2B SEO: zo zet je websitebezoek om in warme leads Lees meer »

google-vragen-bedrijfsprofiel

Google introduceert automatische antwoorden in je Google-bedrijfsprofiel

Samenvatting:In dit artikel kom je te weten hoe je automatische antwoorden op vragen van klanten op jouw Google-bedrijfsprofiel kan instellen en hoe je met deze nieuwe functie meer websiteverkeer kan genereren. Google rolt een nieuwe functie uit voor bedrijfsprofielen waarmee je automatische antwoorden kunt instellen op veelgestelde vragen van klanten. Met deze functie kan je …

Google introduceert automatische antwoorden in je Google-bedrijfsprofiel Lees meer »