90% van al uw klanten opent uw track & trace e-mails. Maar er een uniek “wow-moment” van.
Wanneer u een webshop heeft, wil u uw klanten natuurlijk altijd een positieve ervaring meegeven. Na een aankoop in uw webshop kan je jouw klanten op een positieve manier verrassen met een unieke track & trace ervaring en zo je merk laten terugkomen tijdens de volledige customer journey. Maar de standaard tracking e-mails en webpagina’s van de vervoerders helpen u hier niet echt bij.
Wij hebben gekozen om de webshops van onze klanten te koppelen met Europa’s grootste verzendplatform voor e-commerce: Sendcloud.
Met onze verzending integratie met uw webshop kan u de teksten, kleuren, logo’s en afbeeldingen in uw persoonlijke tracking e-mails en pagina’s volledig aanpassen in uw huisstijl en kan u er een unieke “wow” ervaring van maken.
Hoe stel ik de Track & Trace e-mails in?
Het instellen van de track & trace e-mails is zeer eenvoudig. Ga naar de instellingen van onze Sendcloud integratie en klik op Track & Trace mails. Gemakshalve hebben we hier bij elke nieuwe webshop al enkele templates klaar gezet die u naar eigen keuze kunt aanpassen met uw kleuren, logo en tekst.
Een professionele track & trace pagina maken
Nadat u de track & trace e-mails verzonden hebt, wil u natuurlijk dat klanten terecht komen op uw professionele tracking pagina.
Ga naar instellingen en dan naar Track & Trace pagina. Hier kan u alles eenvoudig instellen. U kan hier ook een Instagram of Facebook feed toevoegen of een promotionele banner om herhaalaankopen te stimuleren.
Heeft u na het lezen van dit blogbericht vragen over een eigen webshop starten met onze unieke track & trace ervaring aarzel dan niet om vrijblijvend contact met ons op te nemen.